Teckelismecks ridlektion

Jag följde med en kompis och kollade på när hon red. Dessutom så listade jag ut hur man åker till hennes stall eftersom jag är ägig. Jag plockade även fram alla bommar eftersom jag är snäll. Sai Lee hoppade över travbommar, åt hästbajs och nosade på mular eftersom han är hund. Sen tog hans matte några bilder på när min kompis red sjukt bra! Tyvärr var det "lite" mörkt...

Ökad trav i lätt sits
(Den röda pilen indikerar blänket i ryttarens stigbygel)


Vänster galopp
(Den röda pilen indikerar hästens hovspår, den blå pilen indikerar hästens aktuella position)


Uppvärmning i skritt, långa tyglar
(Av personliga skäl har bilden beskurits)

Kommentarer
Postat av: Älskade Teck

tack för beskärningen!!! xD

2009-10-01 @ 22:27:31
Postat av: saltis

Eh...första pilen är liiite epic fail ;)

2009-10-02 @ 07:52:32
URL: http://sheltochsalt.blogg.se/
Postat av: Mizu

Teck: Du gjorde en superkonstig min (sådär som man gör ibland), så det hade känts evil att lägga upp bilden utan att ta bort den ^^'''



Saltis: Lägger du inte märke till att hela fotograferingen är ganska fail? :D

2009-10-02 @ 16:28:09
URL: http://mizu.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag pratade ju med dig ;D

2009-10-02 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0