När mitt hår blivit grått


Igår kväll så funderade jag lite på en mycket viktig fråga, nämligen hur jag vill ha det när jag blir gammal. Som flera redan vet så skall jag gå på rockkonsert med min rullator och ha en liten ilsken hund. Men sen när jag blir så gammal att jag inte kan ta hand om mig själv ska jag in på ålderdomshem. Många gamla förlorar ju vissa förmågor. Själv tänker jag förlora förmågan att tala och ha ångest. Jag ska sitta på mitt rum och lyssna på musik på hög volym och bara stundtals avbrytas av någon trevlig personal som kommer med matbricka.

Kommentarer
Postat av: Saltis

Du kan bo hos mig så kan vi spela kort tillsammans och skrämma unga tjejer som hjälper till på boendet.

2009-04-01 @ 18:17:11
URL: http://sheltochsalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0