1001 filmer du måste se innan du dör

Det här är en bok som är en lista över 1014 filmer man bör ha sett innan man dör. Det är 1014 och inte 1001 eftersom skaparen räknat vissa serier och uppföljare som en titel i stället för flera. Som någon kanske redan anar så är mitt senaste projekt att försöka avverka hela den här listan. Det kanske låter som ett supernördig projekt, och det är det också. Men som alla som känner mig redan vet så är jag en liten listfacist och hakar lätt på sånna här grejer. Jag tänkte dokumentera hela förfarandet och samtidig träna på min förmåga att skriva recensioner så några filmer jag redan sett måste alltså ses om. Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Coolt och ambitiöst.

2009-02-22 @ 13:23:05
URL: http://ugglorna.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Man måste bara älska det :D Din lilla filmnöt

2009-02-27 @ 22:14:24
URL: http://sheltochsalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0