pälsklingen


Nu har jag hämtat hem min lilla valp och det är fullt ös utom när han sover. Han var jätteorolig när han skulle hem i bilen men så stannade vi, rastade och lät honom smaka en halv frollic (som tydligen var nog för att mätta honom) och sen sov han som en klubbad sälunge resten av resan. Väl hemma har han ägnat sig åt att leka, försöka äta fimpar med mera. Han har en stark förkärlek för mina armveck som tydligen påminner om hundtuttar och han hoppas att det ska komma mjölk ur dem om man bara slickar och biter tillräckligt envist. Jag känner mig lite kränkt av det vilket förmodligen är fånigt, säker är armveckstuttar mycket hett i hundvärlden. Nu har i alla fall fluffbollen slut på energi och ligger på laddning en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0