Lågbudget Robinson

Jag fortsätter följetången om mina underliga drömmar. Efter att ha sett Expedition Robinson under lördagskvällen så drömde jag att jag arbetade som programproducent på en liten tv-kanal. Vi skulle spela in egen version av Robinson men på grund av brist på pengar så kunde vi inte skicka deltagarna till någon häftig plats. Inspelningen skedde därför kring tv-chefens lyxvilla med massor av bluescreens där vi i efterhand skulle foga in en lämplig miljö. För att deltagarna skulle se tillräckligt slitna ut under inspelningen så hittade vi på olika sätt att halvplåga och trötta ut dem. De fick till exempel klättra och sitta i träd väldigt länge och bada växelvis i en iskall basäng och i en het bubbelpool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0