Två troll i skogen



Idag på förmiddagen så red jag ut på Shannon. Vi hade sällskap av hans ägare som red sin dotters häst. Shannon hade stått dagen innan så hon trodde att han skulle vara lite busig  men han skötte sig jättebra. Ibland var han tvungen att försöka snappa åt sig lite gräs men annars var han exemplariskt duktig. Ridvägarna var också bra och vädret vackert.



Shannon stod och halvsov när jag borstade honom inför ridturen, gullehäst <3 Vi är korta, kraftiga och håriga både Shannon och jag, som två små troll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Shannon transgender? Shannon är väl ett tjejnamn?

Gillar hans blick på första bilden... ^^

2008-09-26 @ 17:06:08
Postat av: Mizu

Haha, jag vet inte om hästar kan vara transgender, men han är kanske den första? Shannon är mycket riktigt ett tjejnamn men ofta ett namn på en valack eller hingst i hästvärlden som ju lever efter sina egna regler ;)

Ja, visst är den... lite lurig?

2008-09-26 @ 17:51:28
URL: http://mizu.blogg.se/
Postat av: saltis.

han ser lite...ond ut xD Men söööt :D

2008-09-26 @ 18:56:59
Postat av: Mizu

Han ser INTE ond ut >.<

2008-09-26 @ 18:59:44
URL: http://mizu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0