Stockholm


Jag hann med att träffa en empy + en gammal (eller ung) ridlägerkompis. Det märkliga med
detta är att jag inte träffat henne på typ hundra år men det kändes ändå inte som att någon
av oss förändrats särskilt mycket. Notera att hon har en väldigt unik och cool stil som är värd
att beundra. Vi hade i alla fall sjukt kul eftersom vi badade, bakade och såg på vattengymnastik.


Jag hann också med att träffa min finska kompis (tyvärr glömde jag ta bilder). Och sen så
åkte Empy och jag till Gröna Lund för att roa oss. Som ni ser så var det helt strålande väder.


Vi åkte typ det mesta men jag diggade berg och dalbanorna mest... det är något klassiskt fint
med att vråla hysteriskt (ja, man måste det) medan man passerar backarna.


Jag hann även med att hälsa på Tecken och hennes roliga klass. Vi fånade oss på
bildlektionen och sen stack vi iväg och åt på ett helshysst ställe där de hade bufé. Som ni ser
så har Teck fortfarande fina fräknar och kan dessutom äta med pinnar (vilket jag är alltför lat för).

Kommentarer
Postat av: Sheltochsalt

Haha, naw, gölligt :D

2008-09-01 @ 18:50:07
Postat av: celine

HELENAAAAAAAAAA......

2008-09-01 @ 18:51:42
URL: http://gracev.pixbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0