Sista gången jag köper en cykel


Min älskade cykel blev stulen för en tid sedan så jag blev helt enkelt tvungen att köpa en ny. Det är min fjärde cykel i Gävle och jag har bara bott här i lite mer än två år. Det är ett sånt projekt att köpa ny cykel så om något händer den här cykel kommer jag att bli fullkomligt galen. Den som rör min cykel dör, dör, dör... Det är hur som helst ett begagnat exemplar i utsliten rosa. Det är en något gammalmodig modell så det känns som gör att det känns som om man är väldigt högt ovanför marken, lite smått högmodigt.

Kommentarer
Postat av: J-J

schnyggt med en råååsa hyckel, Fisa.

2008-09-26 @ 19:02:57
Postat av: Mizu

Mä jaou vill inte ha en råååsa jag vill ha min gaumla

2008-09-26 @ 19:08:21
URL: http://mizu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0