Patrik 1,5

Jag var på bio ikväll och såg Patrik 1,5 trots att jag tyckte att de flesta klippen i reklamen verkade ganska platta. Varför ser du en film som du inte tycker verkar bra? Jo, alla mina kompisar planerar typ att se den och man vill ju kunna snacka om den... Hur som helst, jag var måttligt imponerad av skådespelarinsatserna och manuset. Det är klart att det blev lite småkul på sina ställen och jag skrattade en del. Tyvärr är det inte en film som jag känner kommer att leva kvar i mig på något sätt... karaktärerna var helt enkelt för dåligt skildrade för att man skulle fastna för dem, de var inte trovärdiga. Det fanns ändå vissa ganska underhållande scener och bifigurer. Min personliga favorit var "Lilja, som behöver lite avlastning".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0