Fläckar för livet


Jag har länge sökt med ljus och lykta efter en medryttarhäst and here he is! Shannon som jag
provred idag och kommer att få rida helt gratis två gånger i veckan! Jag är KÄR. Jag kände att
min kondition inte var den bästa när jag provred honom och han var lite seg men ägaren var
nöjd ändå. Jag kommer ha tillgång till en uteridbana, bra ridvägar och ev. även kunna rida
lite lektioner på honom. Han kan vara lite tjurig när man sadlar och så men är hur snäll som
helst att rida och jag blir så fånigt glad varje gång jag tänker på honom <3



Kommentarer
Postat av: J-J

åh,roligt för dig =)

2008-09-23 @ 15:30:00
Postat av: saltis.

Åh! så sööt :D

2008-09-23 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0