Trött

Idag var jag uppe tidigt och hälsadepå på ett dagis för att få lite koll på hur det ser ut på ett annat utbildningsstadium. Det var gröt och sångsamling... Jag spelade boll med en liten pojke och fick sen en liten förskommen flicka som ville sitta i mitt knä. Jag tränade även konflikthantering då det var många konflikter kring vem som hade bilen/bollen/nallen/dockan först. Personalen frågade om jag inte skulle byta inriktning på min utbildning men jag tror inte det. Kul hade jag i alla fall men jag blev så grymt trött eferåt att jag däckade i sängen när jag kom hem. Kanske orkar jag städa ett ryck på eftermiddagen men något skrivande blir inte av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0