Önskelista

Eller kanske shoppninglista? Hehehe... det där med att spara pengar är inte min grej... Här är i alla fall lite saker som jag känner att jag har behov av.

1. leggings (i bra material... som inte går sönder efter 2 sekunder)
2. vita strumpor (kan man aldrig ha för många av ^^)
3. brödrost (saknar jag ibland)
4. pärlor (som vanligt)
5. coola skärp (ska köpa nästa gång jag åker till Stockholm)
6. en islandshäst (som jag ska skaffa om hundra år när jag har råd)

Vilka saker önskar du dig?

Kommentarer
Postat av: Helenaaaaa (aka. Teck)

Jag önskar mig:
Canon EOS 400D
Zandora
Miyavi-biljetter
Pengar, pengar, pengar
En kille hade inte varit helt fel heller^^

2008-05-19 @ 22:43:33
Postat av: Mizu

Hahaha, du kan säkert få en av Matilda

2008-05-19 @ 23:10:17
URL: http://mizu.blogg.se/
Postat av: Mizu

Själv ska jag gå i kloster.

2008-05-21 @ 17:50:41
URL: http://mizu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0