Mina små pållar

image15

Ett tag levde jag med förhoppningen att jag skulle få en medryttarhäst att tralla runt på men ICKE! Istället får jag trösta mig med att jag har mina my little ponnysar som jag rotat fram ur vinnden. Visst är de barnsligt underbara? Från vänster så heter de Anna, Stardust och Windy. De står överst på min skivhylla (strax ovanför Diru-samlingen) och då och då skänker jag de ett vänligt leende. De är ytterst lättskötta husdjur och jag rekommenderar de till alla som har ont om tid, värdighet och vuxenpoäng.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww....Anna kollar så gulligt på mig...

2008-05-14 @ 22:08:14
Postat av: Jessica

det tidigare inlägget var från moi

2008-05-14 @ 22:09:56
Postat av: Mizu

Mmm, visst är hon söt

2008-05-14 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0