Jag blir så förbannad

Jag blir så pissed off när 90% av alla studenter inte dyker upp på seminarier och föreläsningar. Det är säkert samma personer som kommer att snacka skit om utbildningen och säga att vi inte haft något om konflikthantering, aldrig lär oss något o.s.v. Well, man lär sig inte så mycket om man inte ens dyker upp. Det är ignorant och taskigt att leva på skattepengar och sen inte ens besvära sig med att delta i undervisningen. Personligen så anser jag att det borde vara obligatorisk närvaro. Det angår faktisk mig hur mycket av undervisningen som mina studiekamrater tar del av då de med största sannolikhet är mina framtida kollegor.

Nu har jag vräkt ur mig min ilska. Det känns så mycket bättre och jag ska sova gott på eländet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0