Eurovision

image63

Jag och min gäst var på Pubenpuben och såg eurovision på storbildstv. Som jag tidigare nämnt så hejade jag på Sverige "bara för att" men då Charlotte verkat vara mer blåst än ett vindkraftverk på Gotland i de intervujver jag sett med henne samt att hon såg ut som en animerad reptil när hon uppträdde så var det kanske lika bra att hon inte vann... Vinnarlåten var ingen höjdare men det kan bli intressant med en final i Ryssland, risken för terrordåd lär öka spänningen. Jag och min gäst passade på att dansa loss och sen tog vi en kvällspromenad så att vi hann snacka massor. Imorse tog hon tåget till Stockholm så nu är jag åter ensam med tvätten och disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0