Dissochist, eller?

image7


Dessa knallgula skor (som jag buy:ade igår) har jag valsat runt i nästan hela dagen. Om du gissar att jag fått grymma skavsår så har du helt rätt. Jag har dock aldrig fått mer credd för något jag haft på mig någonsin. Dessutom försökte en boy flirta med mig. Vårat samtal förflöt som följer;

he: hej
me: hej
he: vad heter du? *blink, blink*
me: inget speciellt

Om man njuter av att plåga sig själv (med skor till exempel) så kallas man ju masochist, men vad kallas man om man njuter av att dissa andra?

Kommentarer
Postat av: Helenaaaaa (aka. Teck)

Ägande skor!
Och
"he: hej
me: hej
he: vad heter du? *blink, blink*
me: inget speciellt"
ÄGER ju!

2008-05-12 @ 16:08:08
Postat av: Katten i mangeln

Förmågan att med två ord dissa en vårsolsförsupen yngling såpass hänsynslöst: I expected nothing less.
Förfärligt söta skor, förresten.

2008-05-12 @ 21:07:45
Postat av: Johanna (aka.shelt)

Skoooor

2008-05-13 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0