Diru is the shit

Eftersom jag är en liten nörd så måste jag dokumentera min Dir en grey-samling:

image28
Albumen Missa (minialbum), Gauze, Gauze (first press) och Macabre.

image29
Albumen Kisou, Six Ugly (minialbum), Vulgar, Withering to death. och The Marrow of a Bone.

image30
Singlarna The Final, Drain Away, embryo, Kasumi och ain't afraid to die.

image31
Singlarna Clever Sleazoid, Aggitadet Screams of Maggots och Dozing green.

image32
Samlingsalbumen Decade 1 och 2.

image33
Live DVD:erna Tour 04: The Code of Vulgar[ism] och Tour 05: It Withers and Withers

Statestik över hur mycket jag har av Dir en greys totala produktion:

Album: 6/6
Minialbum: 2/2
Samlingsalbum/mixalbum: 2/3
Singlar: 9/23
Musikvideor: 0/6
Livevideos: 2/9

Och så övrig Diru-relaterat...
image34
Dozing green tour-tröja, mobilgrej (inte spegelvänd på denna bild), del av Toshiyas micstativ, biljetter till deras konserter (en i Stockholm och en i Helsingfors) och så givetvis några knappar. 

Kommentarer
Postat av: J-J

Jag fick mig en riktig tankeställare innan jag läste vad du skrivit i det här inlägget. Jag tänkte "why the f*ck har hon en skiva med Avril Lavigne?!?" (översta bilden, mittersta skivan)

2008-05-18 @ 22:57:45
Postat av: J-J

inte vad man traditionellt kallar tankeställare men ändå...det var en fascinerade tanke att du skulle äga en sådan och dessutom visa upp det offentligt.

2008-05-18 @ 23:05:17
Postat av: Mizu

Hahaha, ja verkligen, det vore något... Alla vet att jag har mina Avril Lavigne-skivor under en bräda i garderoben tillsammans med den signerade Backstreet boys-t-shirten.

2008-05-19 @ 00:31:29
URL: http://mizu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0