Dagens lodislook

image13

Nästan alla populära bloggar handlar om mode så tydligen är det detta som alla vill läsa om. Jag undrar bara varför i stort sett alla modebloggar måste vara så lika? Det är lite toppar från hm och någon kjol från vero moda. Behövs det verkligen mer av detta förutsägbara och fantasilösa svammel? Jag är beredd att svara nej på den frågan. Mina modeinlägg kommer vara unika, kreativa och inspirerande. Något för den med känsla för det annorlunda. Idag presenterar jag till exempel dagens lodislook med två tjocka, slitna tröjor ur förådet, blå mjukisbyxor från ÖB, gummistövelsliknande skor i fräcka färger och mönster samt en plastkasse från Willy's som pricket över i:et. Se och njut!

Kommentarer
Postat av: J-J

Har jag förstått fel eller hade du två par skor i olika fäger idag?

2008-05-15 @ 17:58:50
Postat av: J-J

ps. försök inte luras,jag märkte nog i lördags att du älskar nya kläder och glamour. Inne i dig finns en styling- faschionista som trängtar att bryta ut...

2008-05-15 @ 18:56:13
Postat av: Mizu

Helt ärligt så hade jag inte lodislooken på mig, jag bara fotograferade den...

2008-05-15 @ 20:08:09
URL: http://mizu.blogg.se/
Postat av: J-J

I rest my case...

2008-05-15 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0