Converse

image67

Dessa kära gamla skor hade jag pensionerat efter Dir en grey-konserten i Stockholm (då i princip allt man hade på sig gick sönder) men idag har jag beslutat att börja använda dem igen. De är för fina för att bara stå. I övrigt så har vi haft ventilering av rapporter idag och det var mysigt. Jag fick nästan bara positiv respons och dessutom en kram av min seminarieledare :) Det var vår sista träff i den här kursen så nu är det bara lite skrivande kvar innan sommarlovet och sommarjobbet väntar.

Kommentarer
Postat av: J-J

Dom are still looking good, klart du ska använda dom...

2008-05-27 @ 18:59:10
Postat av: Helenaaaaa (aka. Teck)

åååh, jag blir tokig, ge mig nån tidgrej och en miljon eller två!

2008-05-30 @ 10:50:00
Postat av: Mizu

Hu? Varför då? Vad ska du med dem till?

2008-05-30 @ 11:34:34
URL: http://mizu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0