Dir en grey, ny singel: GLASS SKIN


Äntligen! Dir en grey kan på sin hemsida avslöja att de ska ge ut en ny singel. Tyvärr så kommer den inte förrän i September vilket känns extremt långt fram i tiden. Titeln på singeln är "GLASS SKIN". Jag kommer ihåg att när de avslöjade titeln "Dozing Green" så var min reaktion "ÅH!". Nu reagerar jag mer "eh... jaha..." fast titeln behöver ju inte säga så mycket om låten. Jag hoppas i alla fall att den är lite i samma stil som Dozing Green för det soundet är helt klart härligt. Jag tror att jag läst någonstans att de sagt att nästa album kommer att låta "religöst och orientaliskt". Hur kan något låta religiöst? Den beskrivningen passar nog ändå rätt bra in på Dozing Green så jag hoppas att det är det de menar. Albumet ska komma ut någon gång 2008 och jag hoppas att de släpar sig till Europa och Sverige på turné då. Inför GLASS SKIN blir det tydligen bara uppträdanden i Japan.

Kommentarer
Postat av: Helenaaaaa (aka. Teck)

Jäkla människor som inte känner våran kärlek.. :P

2008-06-12 @ 12:33:35
URL: http://teck.blogg.se/
Postat av: J-J

låter religiös= orgel och hummande gregorianska munkar? :D

2008-06-12 @ 13:24:33
Postat av: Mizu

Ja, jäkla människor som inte kommer hit så att vi kan ta hand om dem.



Som typ Hydra?

2008-06-12 @ 14:22:20
URL: http://mizu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0