Sol och spöken

Igår träffade jag två kompisar, "Spöket" och Sandra. Vi började med att ta en runda minigolf i den extrema hettan och vi fick ihop en mycket fin stege.

Sandra: 55
Spöke: 66
Jag: 77

Det var jobbigast mot slutet när värmen var som värst...



Sen hade vi inget bättre för oss än att ligga i värmen och snacka skit. Mitt spöke har värsta mörka solglasögonen för att inte förstöra sina ögon så jag kunde se mig själv väldigt tydligt i dem.



Hon tyckte också att jag hade behov av gräs i håret...



Sandra ville inte vara glad på någon bild.



Jag imiterade hur allvarlig hon såg ut hela tiden. 



Tillsist gick vi och åt kinamat vilket var gott men kanske lite dyrt för min del. Jag åt en stackars kyckling.



Från fönstret såg jag en pride-demostration som jag var tvungen att fota för att jag tycker att de människorna är coola, stå på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0