Miyavi är fin fjolla

Tro det eller ej men jag gick tillslut på Miyavi i Stockholm. Tack vare min shyssta moster så lyckades jag få tag i en biljett. Det blev äkta dyrt men var värt varenda krona. Det var en ganska bra lokal men publiken var väldigt trög i början. Miyavi är dock mästare på att få igång en publik med frågor, dans och givetvis sin sång och musik. Det var lite jobbigt att hans sidekicks tog upp rätt mycket av scentiden men desto roligare att Miyavi pratade både engelska och svenska med publiken. Jag hade så grymt bra sikt under hela konserten eftersom det visade sig att Miyavifans inte är lika besatt av att trängas som Dir en greyfans. Jag såg bara en svimning och en astmaattack så det gick relativt fredligt till också.

Kommentarer
Postat av: Helenaaaaa (aka. Teck)

AVIIIIIIIIIIIIIIS!!!!

Du hade väl kul åt mig med? :D

2008-07-05 @ 18:20:23
URL: http://teck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0